banke-3d-naslovnica-transparent-background

Analiza digitalnega bančništva v Sloveniji

V podjetju E-laborat že tretje leto zapored analiziramo tudi slovensko digitalno bančništvo, v okviru katerega izvedemo raziskavo treh področij:

  • odpiranja osebnega bančnega računa na vseh slovenskih bankah
  • spletnih bank in
  • mobilnih bank vseh slovenskih bank.

Ker se tudi na teh področjih v bančništvu spremembe dogajajo zelo hitro vse omenjene postopke izvajamo in analiziramo vsako leto, tako da lahko beležimo tako standarde kot trende na področju digitalnega bančništva.

Pripravili bomo tri poročila za posamezne raziskave z rezultati, primeri dobrih praks in priporočili.

Za posamezne naročnike pa bomo izvedli tudi dodatne raziskave, osredotočene na njihove šibke točke v primerjavi s konkurenco ter pripravili individualizirana poročila s priporočili.

Katere vidike bomo analizirali?

Odpiranje osebnih bančnih računov v Sloveniji

Analiza in primerjava postopkov odpiranja osebnih bančnih računov na vseh bankah v Sloveniji

  • Katera banka ima najbolj uporabniku prijazen in sodoben postopek odpiranja računa?
  • Ali je potreben obisk poslovalnice?
  • Kako uporabnike v poslovalnici sprejmejo?
  • Zakaj se uporabniki ne odločijo odpreti računa pri vaši bank?
  • Kako najuspešnejše banke v fazi odpiranja računa privabljajo nove komitente?
  • Kako banke preko spletnih strani učinkovito nagovarjajo k odpiranju računov?
  • Kako poteka prvi vpis v spletno banko pri bankah v Sloveniji?

Spletno bančništvo v Sloveniji

Analiza in primerjava vseh spletnih bank za fizične osebe v Sloveniji

  • Kako enostaven je prvi vpis v spletno banko?
  • Katera spletna banka je najbolj prijazna uporabniku?
  • Katera spletna banka je najbolj napredna?
  • Katere so možne dodatne funkcionalnosti, ki jih pričakujejo uporabniki?
  • Katere so spremembe in novosti smo identificirali v enem letu?

mBančništvo v Sloveniji

Analiza in primerjava vseh mobilnih bank v Sloveniji

  • Kakšne so mobilne banke vseh slovenskih bank?
  • Katere novosti v mobilnem bančništvu uporabljajo druge banke?
  • Kako zadovoljiti potrebe vsej bolj zahtevnih uporabnikov?
  • Kako deluje vaša mobilna banka v primerjavi z drugimi? Ponuja več/ manj/ boljša/ slabša orodja v primerjavi s konkurenco?
  • Kako ponuditi najboljšo izkušnjo storitev na trgu?

Izdali bomo naslednji poročili (prednaročila do 12. junija)

  • Odpiranje osebnih bančnih računov v Sloveniji – poročilo izide julija 2019;
  • Spletno bančništvo v Sloveniji  – poročilo izide julija 2019;
  • mBančništvo v Sloveniji  – poročilo izide julija 2019.

PO NAROČILU bomo za posamezne naročnike izvedli še naslednje individualizirane storitve (termin po dogovoru):

  • Individualizirana benchmark analize za posamezne analize s priporočili;
  • Analizo uporabniške izkušnje s tehnologijo »eyetracking« za spletne banke / mobilne banke.

Za dodatna pojasnila in naročila nas kontaktirajte! (Matija Škof  01 565 52 92matija.skof@e-laborat.si)

Komu so namenjena poročila raziskav?

Urednikom spletnih mest in članom spletnega uredništva »Kje smo v primerjavi s konkurenco, kako se digitalno razvija naša panoga in kakšna so pričakovanja uporabnikov?«

Oddelkom marketinga »Smo na spletu konkurenčni in kako smo lahko še bolj?«

Oddelkom za odnose z javnostmi / PR »Kako z digitalnimi orodji učinkovito komunicirati s specifi čnimi javnostmi?«

Upravi in vrhnjemu menedžmentu »Ali izkoriščamo vse potenciale digitalnega poslovanja?«

Ste boljši od drugih bank? Tudi na spletu?