Že 15 let v podjetju E-laborat analiziramo različne digitalne panoge. Po letu 2018 bomo letos ponovno analizirali panogo energetike in tako identificirali trende na področju digitalnega poslovanja v tej panogi.
V okviru raziskave bomo analizirali:
Primerjali jih bomo tudi z izbranimi tujimi energetskimi podjetij ter izvedli »mystery shopping« raziskavo, s katero bomo analizirali vašo digitalno odzivnost.
Analiza slovenske digitalne energetske panoge 2021
V analizo bomo vključili največje slovenske dobavitelje elektrike in plina in sicer: Adriaplin, E3, ECE, Elektro energija, Energija plus, GEN-I, HEP, Geoplin, Javno podjetje Energetika Ljubljana, Petrol, Plinarna Maribor, Istrabenz plin, E.ON Ljubljana in Elektro prodaja EU.
V analizo bomo vključili tudi spletna mesta izbranih tujih energetskih podjetij: E.ON UK, Vattenfall, Npower, SSE plc, Scottish Power, EDF Energy, oekostrom AG, Click Energy, British Gas in Fortum.
Analiza spletnih mest, mobilnih spletnih mest in strani na družbenih omrežjih se izvaja med 19. in 30. aprilom.
Kako poteka analiza spletnih in produktnih mest?
Izvajamo tudi analizo profilov in strani energetskih podjetij na različnih družbenih omrežjih (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter). Pri tem analiziramo kakovost komuniciranja in ažurnost.
Prijavljeni smo na e-novice slovenskih energetskih podjetij, tako bomo lahko analizirali tudi vaše komuniciranje preko tega kanala.
Izvedli bomo analizo spletnih tržnih deležev. Na spletnem iskalniku Google bomo analizirali pozicije energetskih podjetij za več kot 100 besed in besednih zvez, ki jih uporabniki najpogosteje uporabljajo, ko iščejo elektriko, plin ali druge vsebine s področja energije.
V nekaterih panogah delež mobilnih uporabnikov že krepko presega uporabnike računalnikov. Ta delež zanaša celo več kot 70 %. Zato v okviru naših nacionalnih raziskav digitalnih panog zadnja leta enako poglobljeno analiziramo tudi prikazovanje spletnih mest na mobilnih napravah oziroma sama mobilna spletna mesta.
Analiza mobilnih spletnih mest energetskih podjetij se izvaja med 19. in 30. aprilom.
Med 19. in 30. aprilom izvajamo z metodo »Mystery Shopping« tudi analizo digitalne odzivnosti energetskih podjetij.
V okviru te bomo vsem podjetjem z izmišljenih elektronskih naslovov poslali povpraševanja na vaše splošne elektronske naslove in preko spletnih obrazcev.
Analizirali bomo tako kvantitativne (čas za odgovor idr.) kot kvalitativne (kakovost odgovorov, izgled …) podatke in jih predstavili v skupnem poročilu.
Rezultate vseh treh raziskav bomo predstavili v združenem poročilu ENERGETIKA ON-LINE 2021 – Analiza slovenske digitalne energetske panoge.
Poročilo bo vsebovalo rezultate in druge izsledke raziskav. Podatki bodo predstavljeni v obliki grafov, tabel in komentarjev.
Poročilo bo izrazito poslovno in akcijsko naravnano. Vključevalo bo komentarje strokovnjakov za digitalno poslovanje, priporočila in primere dobrih praks.
Poročilo bo izšlo 21. maja 2021.
Urednikom spletnih mest in članom spletnega uredništva »Kje smo v primerjavi s konkurenco, kako se digitalno razvija naša panoga in kakšna so pričakovanja uporabnikov?«
Oddelkom marketinga »Smo na spletu konkurenčni in kako smo lahko še bolj?«
Oddelkom za odnose z javnostmi / PR »Kako z digitalnimi orodji učinkovito komunicirati s specifi čnimi javnostmi?«
Upravi in vrhnjemu menedžmentu »Ali izkoriščamo vse potenciale digitalnega poslovanja?«