Konverzija, konverzija, konverzija …
“Povečajmo stopnjo konverzije!” bi morala biti mantra vsakega prodajno usmerjenega menedžerja za internet.
Pojem “konverzija” je najlažje razumeti in izmeriti njeno stopnjo na prodajno usmerjenih spletnih mestih (npr. spletnih trgovinah), kjer glavna stopnja konverzije predstavlja razmerje med številom nakupov in številom obiskovalcev v izbranem obdobju.
Težje je smiselno meriti ”stopnjo konverzije” na spletnih mestih pri katerih NI (neposreden) cilj “prodaja”, takrat so cilji nekoliko drugačne narave.
Cilji, ki niso neposredno povezani s prodajo in naj bi jih obiskovalec spletnega mesta uresničil, so lahko tudi:
- “prijavil se bo na seznam za e-novice”,
- “organizacijo bo kontaktiral preko kontaktnega obrazca, družbenih omrežij ali telefona”,
- “ogledal si bo določeno število strani na spletnem mestu”,
- “na spletnem mestu se bo zadržal določen čas”,
- “na spletno mesto se bo vračal tudi v prihodnosti”,
- …
Da bi uresničili zgornje cilje, mora strategija spletnega mesta temeljiti na poslovnih ciljih organizacije in pričakovanjih obiskovalcev, specifičnih za želeno ciljno publiko.
Z dobro zastavljeno strategijo bodo pravilno umeščene funkcionalnosti/elementi spletnega mesta, ki so nepogrešljivi na vseh učinkovitih spletnih mestih in zagotavljajo uresničevanje poslovnih ciljev ter zadovoljujejo potrebe ciljnih skupin; odražajo se v visokih stopnjah konverzije!
5 SPLOŠNIH ZAKONITOSTI za povečanje prodajno – komunikacijske učinkovitosti vaše digitalne prisotnosti:
- Kvalitetne vsebine – samo kakovostne vsebine vas vodijo do vaših ciljnih skupin, vam dvigujejo ugled in so velikokrat ključni faktor, ki dela razliko med uspešnimi in neuspešnimi.
- Dialog z obiskovalci – splet že dolgo ni več enosmerni, temveč je postal dvo- in mnogosmerni komunikacijski kanal. Poskrbeti je potrebno, da ima obiskovalec možnost enostavne vzpostavitve kontakta z vami. Velik delež komunikacije se odvija tudi na družbenih omrežjih, četudi tam niste prisotni.
Vaši obiskovalci vam lahko zelo pomagajo pri širjenju dobrega glasu o vas, na žalost pa se pogosto zgodi ravno nasprotno in splet vam omogoča ter vas obenem obvezuje h komunikaciji, s katero lahko preprečite širjenje slabega glasu.
- Vzpostavitev zaupanja – obiskovalci imajo veliko vprašanj. Predvsem tiste, ki vas še ne poznajo, morate ob obisku vaših digitalnih vsebin v zelo kratkem času prepričati, da ste vredni zaupanja in da so vaše storitve ali produkti pravi zanje in da ste boljši od konkurence.
- Dobra uporabniška izkušnja – obiskovalci vaše digitalne vsebine danes obiščejo preko različnih naprav. Če vsebin ne posredujete na logičen način, kjer so ključne uporabniške poti jasno izpostavljene in je vsak nadaljni klik logičen, je ves trud vložen v uresničevanje prejšnjih ciljev, zaman.
Če potrebujete pomoč pri povečanju vaših stopenj konverzije, nas lahko kontaktirate!