Že 15. leto zapored smo v podjetju E-laborat analizirali slovensko bančno panogo v digitalnem prostoru. V okviru raziskave smo analizirali vsa spletna mesta slovenskih bank, mobilna spletna mesta, produktna spletna mesta ter aktivnosti slovenskih bank na družbenih omrežjih in komuniciranje preko e-novic. Ob tem smo izvedli tudi »mystery shopping« raziskavo, s katero merimo digitalno odzivnost slovenskih bank.
Medtem ko tuje banke uporabnike vodijo v prodajni lijak, slovenske izpostavljajo različne kontaktne podatke V podjetju E-laborat d.o.o. že 15. leto izvajamo analizo slovenske digitalne bančne panoge in tudi letos smo to raziskavo izvedli ob zaključku let
Bodo slovenske zavarovalnice v letu 2021 naredile korak naprej in se približale tujim trendom? Raziskavo o stanju slovenskega zavarovalništva na internetu smo v podjetju E-laborat opravili spomladi leta 2019. V začetku prihodnjega leta pa bomo raziskavo p
Na WEBSI dnevu 2020 se je s podelitvijo 31 prestižnih nagrad zaključil celoletni projekt WEBSI Spletni prvaki, ki ga je zaznamovala epidemija, a tudi rekordno leto po številu prijavljenih projektov. Kot Naj agencija je ponovno slavila Agencije 101, kot Na
Uporabna znanja za spletno poslovanje dostavimo v vaš e-nabiralnik.