Analiza digitalne pojavnosti in digitalnega komuniciranja slovenskih zavarovalnic ter primerjava z izbranimi tujimi
V podjetju E-laborat vsakoletno izvajamo temeljite analize panog, po treh letih ponovno analizo digitalne zavarovalniške panoge.
Tako kot vse druge panoge, se mora tudi zavarovalniška panoga nenehno prilagajati vedno novim digitalnim trendom. Spremembe v digitalnem prostoru namreč povzročajo, da zavarovalnice s ciljem čimbolj uspešnega prilagajanja uporabnikom uvajajo nove načine poslovanja in komuniciranja.
Naše raziskave in poročila zato vsako leto vključujejo novosti, ki zagotavljajo najvišjo uporabno vrednost naših produktov in storitev. Letošnja analiza zavarovalniške panoge omogoča izbiro med produkti in storitvami, ki vam bodo zagotovili večji nadzor nad vašim digitalnim poslovanjem in usmeritev na pravo pot k digitalni konkurenčnosti.
Prenovljena poročila raziskav in novost pri podajanju ugotovitev
Letos vam bomo izsledke raziskav in naša priporočila za vaše delo posredovali v dveh oblikah. Rezultate raziskave in komentarje o stanju v slovenskem digitalnem bančnem prostoru bomo podali v skupnem poročilu, kot ga že poznate. Ta bo bolj strnjen in se bo osredotočal na ključne vidike digitalne konkurenčnosti.
Priljubljene in uporabne najboljše prakse, ki smo jih identificirali med analizo, vam bomo podali preko interaktivnega orodja, za katerega boste naročniki raziskave dobili osebna gesla.
Priporočamo individualiziran pristop!
Z dodatno individualizirano analizo in individualizirano obravnavo boste dobili akcijske načrte za optimiziranje posameznih korakov digitalnega prodajnega kanala in funkcionalnosti ter pridobili vpogled v najboljše prakse za vas.
Vaše spletne mesto pa lahko podrobno analiziramo tudi ne realnih uporabniki z analizo uporabniške izkušnje s tehnologijo »eyetracking«. S to analizo bomo identificirali vsaj 80 % uporabniških problemov vašega spletnega mesta.