Kako pomagamo digitalizirati poslovne modele?

Sprašujemo

O vaši panogi, vašem podjetju, vaših publikah.

Analiziramo

Vašo panogo na spletu. Vaše ključne konkurente. Vaš položaj v digitalnem prostoru.

Interpretiramo

Pridobljene podatke. Vaše odgovore. Standarde.

Načrtujemo

Poslovni model. Procese. Aplikacije. Uporabniško izkušnjo.

Evalviramo

Realne podatke. Uporabniško izkušnjo. Procese. Znanja. Partnerje.

Optimiziramo

Digitalno poslovanje.

Naša mreža

NETFORK Akademija

Akademija za poslovni internet – NETFORK je edini slovenski izobraževalni program, ki celostno in v najširšem smislu pokriva razvoj kompetenc za vodenje spletnih projektov. Namen tega izobraževanje najbolj slikovito opiše njegov slogan: »Usposabljamo menedžerje za internet«.

WEBSI Spletni prvaki

Poslanstvo projekta WEBSI Spletni prvaki je dokumentirati, ovrednotiti in širši javnosti predstaviti projekte in njihove ustvarjalce, ki predstavljajo prerez aktualnega stanja na področju slovenskega digitalnega komuniciranja, ter nagraditi tiste, ki pomembno prispevajo k dvigovanju njegove ravni.

Ekipa

mkdf-team-image

Uroš Žižek

Vodja razvoja in raziskav

Uroš Žižek se vrsto let ukvarja z raziskavami, najprej kot medijski analitik pri Pristop Klipingu, nato kot vodja analize in nazadnje kot Vodja produkcije in kakovosti. Kot zunanji sodelavec je sodeloval pri mnogih raziskavah v Sloveniji. Je tudi predavatelj na NETFORK Akademiji ter priljubljen vodja internih delavnic za spletno poslovanje.

mkdf-team-image

Matija Škof

Vodja marketinga

Matija Škof je v podjetju zadolžen za razvoj novih produktov in blagovnih znamk. Ima bogate izkušnje s področja tržnega komuniciranja in menedžmenta. Prve izkušnje je pridobil pri podjetju Studio Fokus, izvajalcu projekta www.asio.net in založniku publikacije Almanah slovenskih občin 1998 in 2000.

mkdf-team-image

Nuša Gvajc

Vodja projektov

Nuša Gvajc je vodja projektov v podjetju E-laborat d. o. o. Je vodja analiz digitalnih panog, predvsem v panogah bančništva, zavarovalništva in energetike, ki vključujejo analize digitalnih standardov in trendov v teh panogah. Je tudi strokovnjakinja na področju analize uporabniške izkušnje, »eye-tracking« raziskav in poglobljenih intervjujev. Kot strokovnjakinja za uporabniško izkušnjo je članica v strokovni žiriji tekmovanja WEBSI Spletni prvaki.

mkdf-team-image

Anna Minoga

Spletna analitičarka

Anna Minoga je v podjetju E-laborat d. o. o. zaposlena kot raziskovalka in strateginja uporabniške izkušnje (UX). Zadolžena je tudi za razvoj blagovne znamke UX Lab – Centra za uporabniško izkušnjo ter za raziskovanje novih pristopov na področju uporabniške izkušnje (UX). Pred tem je sodelovala v Laboratoriju za multimedijo Fakultete za elektrotehniko UL, kjer je v multidisciplinarnem kontekstu raziskovala odnos med človekom in tehnologijo.

Kontaktirajte nas

Ime*

Vaš E-mail*

Zadeva*

Imate vprašanje?*

Osebna izkaznica

E-laborat, svetovalno analitična družba, d.o.o.

Letališka cesta 5 (PTC Diamant)

1000 Ljubljana

Telefon: +386 (0)1 565 52 92

E-Mail: info@e-laborat.si

Davčna številka: SI17945372

Matična številka: 3280772000

TRR:

29000-0055470083, UniCredit Banka Slovenija d.d.

33000-0003227957, Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.

Spremljajte nas