»TAKOJ me zanima najugodnejše avtomobilsko zavarovanje!«

Analiza-slovenske-zavarovalniske-panoge-na-internetu-2019-2021-hitra-digitalna-odzivnost

»TAKOJ me zanima najugodnejše avtomobilsko zavarovanje!«

 Digitalna odzivnost slovenskih zavarovalnic v letu 2019. Kakšna pa bo v 2021?

V okviru raziskave Analiza slovenske zavarovalniške panoge na internetu zadnja leta izvajamo tudi  navidezno nakupovanje (t. i. »Mystery Shopping«). Izvedli smo ga tudi leta 2019.  Preverili smo, kako hitro slovenske zavarovalnice odgovorijo na povpraševanja, poslana na elektronske naslove in preko kontaktnih obrazcev.

 

Večina slovenskih zavarovalnic je odgovorila v istem dnevu

Analiza-slovenske-zavarovalniske-panoge-na-internetu-2019-2021-cas-potreben-za-odgovor

Graf 1: Čas, potreben za odgovor

V letu 2019 je 38 % zavarovalnic na povpraševanja odgovorilo v prvi uri, 33 % pa še isti dan. Naslednji dan smo prejeli odgovor od 16 % zavarovalnic, več kot en dan je za odgovor potrebovalo 6 % zavarovalnic, od 7 % zavarovalnic pa odgovora nismo prejeli.

 

Zakaj je digitalna odzivnost tako pomembna?

V tujini so z različnimi raziskavami uporabnikov že večkrat dokazali pomembnost hitrega odziva pri povpraševanjih in povezanost te odzivnosti z možnostjo generiranja t. i. leada.

Po podatkih raziskave Harvard Business Review imajo podjetja, ki prej kot v eni uri po prejemu poizvedbe stopijo v kontakt z uporabnikom sedemkrat večjo možnost za generiranje t. i. leada (uporabnik postane potencialna stranka) kot tista, ki potrebujejo več kot eno uro, oziroma kar 60-krat večjo možnost kot tista, ki za odgovor potrebujejo več kot en dan (vir). Ni pa dovolj samo, da ste hitri. Biti morate najhitrejši oziroma hitrejši od konkurence.

Tudi uporabniki sami trdijo, da je najpomembnejši atribut dobre potrošniške izkušnje prav hiter odziv na povpraševanje (vir). Tudi z vidika propustnosti digitalnega prodajnega kanala ima hitrost vašega odziva velik pomen.  Glede na študijo Lead Connect namreč kar 78% kupcev kupuje pri tistem podjetju, ki se prvo odzove na njihovo vprašanje (vir). Torej je hitrost odziva celo bolj pomembna od cene in drugih vidikov.

 

Kakšna pa bo odzivnost slovenskih zavarovalnic letos?

Med 25. januarjem in 12. februarjem z metodo »Mystery Shopping« izvajamo analizo digitalne odzivnosti slovenskih zavarovalnic. V okviru te bomo tokrat merili:

  • Kako hitro se bodo zavarovalnice odzvale na povpraševanje?
  • Ali bomo dobili odgovore na vsa vprašanja?
  • Bodo odgovori jasni in bodo uporabnika usmerjali k naslednjim korakom?

 

Več o raziskavi

Več o letošnji raziskavi lahko prebere v napovedniku Analiza slovenske digitalne zavarovalniške panoge 2021, več o končni razvrsti spletnih in mobilnih spletnih mest slovenskih zavarovalnic v letu 2019 si lahko preberete na blogu.

Za dodatna vprašanja nas kontaktirajte.