+386 (0)1 565 52 92
Brezplačna analiza
logo
  • Domov
  • Storitve
    • Uporabniška izkušnja
    • Eye Tracking
    • Analiza panoge
    • Spletna analitika
  • Izobraževanja
    • Netfork akademija
    • Netfork InHouse
    • Strateška delavnica
  • Raziskave
    • Analiza slovenske digitalne bančne panoge 2023
    • Digitalno bančništvo v Sloveniji 2023
    • Energetika On-line 2021
    • Analiza zavarovalniške panoge
    • Najboljše spletne prakse
  • Blog
  • O nas
mobile-logo
  • Domov
  • Storitve
    • Uporabniška izkušnja
    • Eye Tracking
    • Analiza panoge
    • Spletna analitika
  • Izobraževanja
    • Netfork akademija
    • Netfork InHouse
    • Strateška delavnica
  • Raziskave
    • Analiza slovenske digitalne bančne panoge 2023
    • Digitalno bančništvo v Sloveniji 2023
    • Energetika On-line 2021
    • Analiza zavarovalniške panoge
    • Najboljše spletne prakse
  • Blog
  • O nas
Webpage
27/07/2016
0
0
Spletni nastop, Uporabniška izkušnja

Kdaj je “pejg” dober? – 10 pravil

Opravičujemo se za slovnično ne najbolj korekten naslov. Vendar prav taka vprašanja dobivamo dnevno. Seveda pa na takšno vprašanje težko odgovorimo. “Kdaj je “pejg” dober” je namreč odvisno predvsem od ciljev in namena posamezne spletne strani oziroma v širšem smislu od poslovno komunikacijskih ciljev posamezne organizacije. Vseeno...

Matija Škof
Homepage
20/07/2016
0
0
Spletni nastop, Uporabniška izkušnja

“Home page” – Kaj je (tudi) zelo pomembno?

»Home page-i«/vstopne strani spletnih mest so pogosto slabo načrtovane in slabo izvedene. V želji, da bi uporabnikom pokazali vse kar ponujamo in znamo na vstopne strani umeščamo preveč funkcionalnosti in vsebin. Potreben je skrben in sistematičen razmislek: »Kaj in kako uvrstiti na vstopno stran?« Že pred...

Matija Škof
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
« Prejšnja stran

Kategorije

Publikacije Spletna analitika Spletni nastop Uncategorized Uporabniška izkušnja

Zadnje objave

  • ANALIZA SLOVENSKE DIGITALNE BANČNE PANOGE 2021

    Slovenske banke še vedno čakajo, da digitalni uporabniki pristopijo k nji

    01/06/2022
  • Analiza slovenske digitalne zavarovalniške panoge 2021

    Prilagoditev v zavarovalniški panogi je hitra glede na razmere v letu 2020

    29/03/2021
  • Rezultati Analize slovenske digitalne bančne panoge 2020

    ANALIZA SLOVENSKE DIGITALNE BANČNE PANOGE 2020 V nadaljevanju vam posredu

    17/02/2021
  • »TAKOJ me zanima najugodnejše avtomobilsko zavarovanje!«

     Digitalna odzivnost slovenskih zavarovalnic v letu 2019. Kakšna pa bo v

    10/02/2021
  • Krizno (digitalno) komuniciranje

    Slovenske banke digitalne kanale za komuniciranje ob epidemiji slabo izkori

    26/01/2021
  • Analiza slovenske digitalne bančne panoge 2020

    Medtem ko tuje banke uporabnike vodijo v prodajni lijak, slovenske izpostav

    21/12/2020
  • Koliko so slovenske zavarovalnice napredovale v dveh letih?

    Bodo slovenske zavarovalnice v letu 2021 naredile korak naprej in se pribli

    11/12/2020
  • Razglašeni WEBSI Spletni prvaki 2020 – Med agencijami je slavila Agencija 101, med naročniki pa podjetje A1

    Na WEBSI dnevu 2020 se je s podelitvijo 31 prestižnih nagrad zaključil ce

    11/12/2020
  • Spletne banke morajo pri izpolnjevanju UPN obrazca nameniti več pozornosti preprečevanju napak

    Plačevanje UPN v spletnih in mobilnih bankah: Spletne banke morajo pri iz

    30/10/2020
  • Digitalno bančništvo v Sloveniji 2020: “Rutinske storitve se selijo v banko na daljavo”

    Intervju z Urošem Žižekom je bil objavljen v Delu, 19. oktobra 2020. Spo

    30/10/2020
Storitve
  • Spletna analitika
  • Uporabniška izkušnja
  • Izobraževanja
  • Politika o varstvu osebnih podatkov
Naša mreža

NETFORK Akademija
WEBSI Spletni prvaki

Kontakt

E-laborat d.o.o.
Italijanska ulica 8
1000 Ljubljana
Tel: +386 (0)1 565 52 92
Mail: info@e-laborat.si

Smo člani
2016 © E-laborat d.o.o.