banke-naslovnica-transparent-ozadje

Analiza digitalnega bančništva v Sloveniji

V podjetju E-laborat že četrto leto zapored analiziramo tudi slovensko digitalno bančništvo. 

V okviru analize bomo izvedli:

  • analizo vseh slovenskih spletnih bank in spletne banke N26 in
  • analizo vseh slovenskih mobilnih bank in štirih tujih (Monese, Monzo, N26, Revolut).

Analizo bomo izvajali na podlagi našega točkovnika, ki ga razvijamo in prilagajamo vsa­ko leto. Pri tem upoštevamo tuje raziskave in mnenja uporabnikov naših poročil – predstavnikov slovenskih bank.

Skupaj preko 450 indikatorjev v točkovniku je razdeljenih na prisotnost in kakovost vsebin in funkcionalnosti v spletnih oziroma mobilnih bankah.

Novost letošnje analize je analiza uporabnosti ključnih postopkov v spletnih in mobilnih bankah. Uporabniško izkušnjo bomo merili s pomočjo kongnitivnega sprehoda po spletnem mestu ter pripravili tudi seznam večjih in manjših uporabniških problemov v spletnih oz. mobilnih bankah.

Analiza digitalnega bančništva v Sloveniji 2020

Cenik & Naročilnica

 

Izdali bomo naslednji poročili (prednaročila do 24. aprila)

Spletno bančništvo v Sloveniji 2020  – poročilo izide maja 2020;

mBančništvo v Sloveniji 2020  – poročilo izide maja 2020.

Dodatne individualizirane analize

Individualizirana benchmark analiza za posamezne analize s priporočili;

Analiza uporabniške izkušnje s tehnologijo »eyetracking« za spletne banke / mobilne banke.

 

Za dodatna pojasnila in naročila nas kontaktirajte! (Matija Škof – 01 565 52 92matija.skof@e-laborat.si)

NOVOST 2020

Analiza uporabnosti ključnih postopkov

Letos bomo prvič analizirali ključne postopke v spletnih in mobilnih bankah, ki jih po podatkih tujih raziskav in mnenj, pridobljenih s strani slovenskih bank, uporabniki najpogosteje izvajajo ali pa so za banke najpomembnejši.

V generičnih poročilih bodo predstavljeni splošni podatki in splošne primerjave, seznam in opis napak za posamezne banke ter priporočila za izboljšave pa bodo na voljo v poročilih dodatnih Individualiziranih primerjalnih analiz!

 

Postopki, ki jih bomo analizirali v spletnih bankah:

  1. »Poglejte stanje na osebnem bančnem računu & Poglejte zadnjo spremembo na računu«.
  2. »Poiščite plačilo položnice/UPN & Uporabite najprej podatke: napačen IBAN, znesek 0,00 & Nato uporabite naslednje podatke: ime priimek, naslov, pošta, IBAN, 0,5 EUR«.
  3. »Poiščite opravljeno plačilo iz prejšnje naloge & Ponovite plačilo, tako da spremenite znesek na 0,7 EUR.«.
  4. »Poglejte zadnji odliv z računa & Poglejte, kakšen je znesek provizije pri tej transakciji & Poiščite potrdilo o plačilu & Nato poiščite največji priliv v mesecu marcu plačnika (ime in priimek)«.
  5. »Preverite višino limita na osebnem računu & Povečajte ta limit*«.
  6. »Naročite novo kartico / Naročite kredit / Naročite varčevanje*«.

Postopki, ki jih bomo analizirali v mobilnih bankah:

  1. »Poglejte stanje na osebnem bančnem računu & Poglejte zadnjo spremembo na računu«.
  2. »Poiščite plačilo položnice/UPN & Uporabite najprej podatke: napačen IBAN, znesek 0,00 & Nato uporabite naslednje podatke: ime priimek, naslov, pošta, IBAN, 0,5 EUR«.
  3. »Poiščite opravljeno plačilo iz prejšnje naloge & Ponovite plačilo, tako da spremenite znesek na 0,7 EUR«.
  4. »S funkcijo »Slikaj in plačaj« opravite plačilo položnice*«.
  5. »Poglejte zadnji odliv z računa & Poglejte, kakšen je znesek provizije pri tej transakciji & Poiščite potrdilo o plačilu & Nato poiščite največji priliv v mesecu marcu plačnika (ime in priimek)«.
  6. »Naročite novo kartico / Naročite kredit / Naročite varčevanje*«.
  7. »Generirajte enkratno geslo OTP za dostop do spletne banke in za podpisovanje pogodbe**«.

Spletno bančništvo v Sloveniji

Analiza in primerjava vseh spletnih bank za fizične osebe v Sloveniji

V nadaljevanju predstavljamo podrobnejši pregled točkovnika, ki skupaj vsebuje 199 indikatorjev, razdeljenih po posameznih področjih:

 

Prijavna stran / vstopna stran (14 indikatorjev)
  • Načini prijave
  • Vsebine na vstopni strani
Nadzorna plošča (45 indikatorjev)
  • Zadnje transakcije
  • Pot do plačila UPN
  • Prilagajanje nadzorne plošče
  • Vizualno komuniciranje
  • Iskalnik po spletni banki
Osnovne funkcionalnosti (65 indikatorjev)
  • Plačilo UPN naloga
  • Ponovitev plačila
  • Pregled transakcij
  • Pomoč uporabnikom
Napredne funkcionalnosti (50 indikatorjev)
  • Osebni bančni račun
  • Debetna kartica
  • Varnostno potrjevan­je plačil
  • Uporaba periodičnih plačil
  • Varčevalni cilj
  • Vodenje osebnih financ
  • Ustvarjanje proračuna
  • Spremljanje proračuna
Naročila in storitve (15 indikatorjev)

Naročilo nove kartice, sprememba limita, naročilo in sklenitev kredita, naročilo in sklenitev varčevanja, SMS obveščanje …

Uporabniške nastavitve (10 indikatorjev)

Aktivacija mobilne banke, sprememba gesla, omejitev porabe, upravljanje privolitev za obdelavo osebnih podatkov, upravljanje kontaktnih in osebnih podatkov.

mBančništvo v Sloveniji

Analiza in primerjava vseh mobilnih bank za fizične osebe v Sloveniji

V nadaljevanju predstavljamo podrobnejši pregled točkovnika, ki skupaj vsebuje 252 indikatorjev, razdeljenih po posameznih področjih:

 

Prijavna stran / vstopna stran (21 indikatorjev)
  • Načini prijave
  • Vsebine na vstopni strani
Nadzorna plošča (35 indikatorjev)
  • Zadnje transakcije
  • Pot do plačila UPN
  • Prilagajanje nadzorne plošče
  • Vizualno komuniciranje
  • Iskalnik po spletni banki
Osnovne funkcionalnosti (91 indikatorjev)
  • Plačilo UPN naloga
  • Slikaj in plačaj
  • Ponovitev plačila
  • Pregled transakcij
  • Pomoč uporabnikom
Napredne funkcionalnosti (73 indikatorjev)
  • Osebni bančni račun
  • Debetna kartica
  • Varnostno potrjevanje plačil
  • Uporaba periodičnih plačil
  • Varčevalni cilj
  • Vodenje osebnih financ
  • Ustvarjanje proračuna
  • Spremljanje proračuna
Naročila in storitve (21 indikatorjev)

Naročilo kartic, spremembe limitov, sklenitev / naročilo kredita / varčevanja, depoziti, zavarovanja, odpiranje varčevalnega računa, naročilo SMS obveščanja…

Uporabniške nastavitve (11 indikatorjev)

Nastavitev jezika, predstavitev aplikacije, aktivacija nove naprave, potisna sporočila („notifications“), promocija mobilnih denarnic

Komu so namenjena poročila raziskav?

Urednikom spletnih mest in članom spletnega uredništva »Kje smo v primerjavi s konkurenco, kako se digitalno razvija naša panoga in kakšna so pričakovanja uporabnikov?«

Oddelkom marketinga »Smo na spletu konkurenčni in kako smo lahko še bolj?«

Oddelkom za odnose z javnostmi / PR »Kako z digitalnimi orodji učinkovito komunicirati s specifi čnimi javnostmi?«

Upravi in vrhnjemu menedžmentu »Ali izkoriščamo vse potenciale digitalnega poslovanja?«

Ste boljši od drugih bank? Tudi na spletu?