Analiza spletnih in mobilnih bank za fizične osebe vseh bank v Sloveniji. V podjetju E-laborat že sedmo leto zapored analiziramo slovensko digitalno bančništvo. V okviru tega bomo izvedli naslednje dve raziskavi:
Spletno bančništvo v Sloveniji
V analizo spletnih bank vključimo vse spletne banke slovenskih bank in banko N26. V spletnih bankah ocenjujemo prijavno stran, nadzorno ploščo ter osnovne in napredne funkcionalnosti, naročila storitev ter uporabniške nastavitve.
V točkovniku je preko 300 indikatorjev, s katerimi merimo funkcionalnosti, razdeljene po posameznih področjih.
mBančništvo v Sloveniji
V analizo mobilnih bank vključimo vse mobilne banke slovenskih bank ter izbranih tujih (N26, Monese, Monzo in Revolut). V mobilnih bankah ocenjujemo prijavno stran, nadzorno ploščo, osnovne in napredne funkcionalnosti, naročila storitev ter uporabniške nastavitve.
V točkovniku je preko 400 indikatorjev, s katerimi merimo funkcionalnosti, razdeljene po posameznih področjih.
Analiza uporabnosti ključnih postopkov
Analizirali bomo ključne postopke v spletnih in mobilnih bankah, ki jih po podatkih tujih raziskav in mnenj, pridobljenih s strani slovenskih bank, uporabniki najpogosteje izvajajo ali pa so za banke najpomembnejši.
Analizirali bomo 6 postopkov za spletne banke in 7 postopkov za mobilne banke.
Metodologija
Analiza je bila izvedena na podlagi našega točkovnika, ki ga razvijamo in prilagajamo vsako leto. Pri tem upoštevamo tuje raziskave in mnenja uporabnikov naših poročil – predstavnikov slovenskih bank.
V točkovniku z več kot 700 indikatorji analiziramo kjlučne posotpke v spletni oz. mobilni banki.
Spletne banke: Poleg vseh (13) slovenskih bank bomo v analizo vključili tudi izbrane N26.
Mobilne banke: Poleg vseh (12) slovenskih bank bomo v analizo vključili tudi izbrane tuje banke (4) in sicer: N26, Monese, Monzo in Revolut.
Digitalno bančništvo v Sloveniji 2023
Izid poročil
Spletno bančništvo v Sloveniji 2023 – druga polovica septembra 2023;
mBančništvo v Sloveniji 2023 – druga polovica septembra 2023.
Dodatne individualizirane analize
Individualizirana benchmark analiza za posamezne analize s priporočili;
Analiza uporabniške izkušnje s tehnologijo »eyetracking« za spletne banke / mobilne banke.
NOVO: Individualizirana inventurna tabela za vašo spletno / mobilno banko
Za dodatna pojasnila in naročila nas kontaktirajte!
Matija Škof