Porocilo_banke_2018

Analiza slovenske bančne panoge 2018

V podjetju E-laborat že 13. leto zapored v zadnjem četrtletju izvedemo temeljito analizo stanja slovenskega digitalnega bančništva.

Tudi v bančništvu vsako leto beležimo spremembe in pojavljajo se trendi, ki od bank terjajo, da v digitalnem okolju uvajajo nove načine poslovanja in nove načine komuniciranja.

Zato vsako leto naše raziskave vključujejo novosti, ki zagotavljajo kar najvišjo uporabno vrednost naših produktov in storitev. Letos lahko izbirate med spodnjimi generičnimi produkti in dodatnimi individualiziranimi raziskovalno svetovalnimi storitvami.

Osnovna raziskava slovenskega digitalnega bančništva prikaže standarde in trende v slovenski bančni panogi v digitalnem okolju. Ker vedno analiziramo tudi tuja spletna mesta, ta ponudi tudi primerjave s stanjem v tujini.

Katere analize bomo izvedli?

  • Analiza vseh spletnih mest in produktnih spletnih mest slovenskih bank;
  • Analiza strani in profilov slovenskih bank na družbenih omrežjih;
  • Mystery shopping raziskava digitalne odzivnosti slovenskih bank;
  • Analiza »tržnih deležev« na spletnih iskalnikih;
  • Analiza referenčnih tujih bank;
  • Analiza mobilnih spletnih mest slovenskih bank.

Ključni vidiki analiz:

  • Katera banka je najboljša?
  • Najnovejši trendi v digitalnem bančništvu;
  • Primerjave z lanskimi rezultati;
  • Prodajni lijaki za različne bančne produkte;
  • Vstopne in pristajalne strani;
  • Poti do banke;
  • Stiki z uporabniki;
  • Kakovost uporabniške izkušnje.

Izdali bomo naslednji poročili (prednaročila do 30. novembra)

  • Analiza slovenske digitalne bančne panoge 2018 – poročilo izide 20. decembra;
  • Analiza slovenskega mobilnega bančništva 2018 – poročilo izide 5. januarja 2019.

PO NAROČILU bomo za posamezne naročnike izvedli še naslednje individualizirane storitve (termin po dogovoru):

  • Individualizirana benchmark analize za posamezne analize s priporočili;
  • Analizo uporabniške izkušnje s tehnologijo »eyetracking« za spletna mesta ali mobilna spletna posameznih bank.

Če nameravate naročiti nekatera poročila in / ali dodatne storitve in želite, da termin analize vašega spletnega mesta v okviru naših zmožnosti prilagodimo, nas kontaktirajte! (Matija Škof  01 565 52 92matija.skof@e-laborat.si)

Komu so namenjena poročila raziskav?

Urednikom spletnih mest in članom spletnega uredništva »Kje smo v primerjavi s konkurenco, kako se digitalno razvija naša panoga in kakšna so pričakovanja uporabnikov?«

Oddelkom marketinga »Smo na spletu konkurenčni in kako smo lahko še bolj?«

Oddelkom za odnose z javnostmi / PR »Kako z digitalnimi orodji učinkovito komunicirati s specifi čnimi javnostmi?«

Upravi in vrhnjemu menedžmentu »Ali izkoriščamo vse potenciale digitalnega poslovanja?«

Ste boljši od drugih bank? Tudi na spletu?